"Поклоніння пастухів" (автор - Герріт ван Гонтгорст) |
Православний вісник (жовтень 2014):
- Треба жити по-християнські, а не лише називатися християнами.
- Політика умиротворення агресора ніколи не приводить до миру.
- Солдати воюють не лише заради нас, але й замість нас.
- Зроби достатньо зі свого боку – а все інше зробить Бог (у свій час натрапив на гарний і подібний до цього вираз «роби, що належить, а результат – на волю Божу» – прим. моя).
- Горе тому пастирю, через якого спокушуються віруючі та вчинки якого відвертають людей від Христа і Церкви.
- У важкі часи особливо важливо вміти відкласти особисті інтереси заради інтересів держави.
- Знання і досвід дають людині можливість, впевненість і свободу у виборі життєвого шляху, шанс на реалізацію своїх здібностей і бажань.
- Важливо турбуватися про власний стан тіла, розуму і душі, аби мати сили нести благо і підтримувати ближніх.
- Важливо не брати всю відповідальність за людину на себе – треба просто сприймати її дещо краще, ніж вона є.
- Сотня проповідей не може замінити одного прикладу.
Голос Православ’я (жовтень 2014):
- З волі Божої звершується тільки добро, а зло – з попущення Божого.
- Духовного миру людина може досягти лише тоді, коли її життєва мандрівка проходить дорогою Божою.
- Маловірний, за словом преподобного Єфрема Сиріна, не маючи твердого уповання на Бога, осуджується як невірний.
- Хибні думки з приводу ікон мають виправлятися повчанням і наверненням того, хто впав в оману, а не скасуванням іконошанування взагалі (у 20-му номері газети міститься розлога і повчальна стаття про іконошанування і правомірність зображення на іконах Бога-Отця – прим. моя).
- Людина, живучи в матеріальному світі, не може абсолютно абстрагуватися від образів, зображень та символів.
- На відміну від портретів, ікона є динамічною, являючи зв’язок з Первообразом саме під час богоспілкування, а не просто від статичного перебування на стіні (каюся, й сам свого часу придбав ікони, думаючи, що «мають у квартирі бути» - прим. моя).
- Христове божественне невидиме, але відображається у видимому людському (тому ікона Ісуса Христа можлива – прим. моя).
- Заслуговує на увагу завдяки своїй ґрунтовності й схвальним відгукам праця Л. Успенського «Богослів’я ікони Православної Церкви».
- Справжня ікона завжди служить засобом з’єднання матеріального світу з духовним, видимою гранню, через яку духовна реальність входить у нашу земну свідомість.
Голос Православ’я (листопад 2014):
- Християнин повинен постійно боротися зі своєю плоттю і її схильністю до гріха, щоб зберегти себе у чистоті душевній і тілесній.
- Людині природні любов і ненависть: любов до істини і ненависть до зла (до речі, на цій любові до істини базується вся особиста і суспільна боротьба Махатми Ганді, з виписками з книжок якого ми зараз знайомимося – прим. моя).
- «Віра християнська нічого даремного не прийняла і містить непорушно все корисне, благоугодне і спасительне» (Св. Іоан Дамаскін).
- Любов буває і споживацька, пожиральна.
- Причиною усіх гріхів є самолюбство, що ґрунтується на гордості.
- Людям ніколи думати про душу.
- Душа з’являється в момент з’єднання духу з тілом.
- На шляху богопізнання людина користується трьома книгами, написаними Богом: природа, совість і Священне Писання.
- Кінцевим результатом плотського життя є смерть, а духовного – життя вічне.
- Не доведено, що людина походить від мавпи, але легко переконатися, що, живучи бездуховно, людина дуже швидко може опуститися до її рівня.
Немає коментарів:
Дописати коментар