20 черв. 2011 р.

Василь Василашко

СіченьЛютийБерезеньКвітеньТравеньЧервень
ЛипеньСерпеньВересеньЖовтеньЛистопадГрудень

Василь Федорович Василашко,
що народився двадцятого червня 1939-го року, писав:


Моя родина
*****
Моя родина - це моя держава,
Моя відкрита книга, щире віче.
Тут кожен має слово, має право -
Жіноча ніжність, діло чоловіче.

Якщо душа у душу з рідним словом
Живе моя родина й творча справа,
І мова в онучат - державна мова,
То як її не прийме вся держава?

Як ліктя відчуття є, а не зуба,
Любов шукаєм, не чужу провину.
Рідня в любові, певне, й Богу люба,
Багатша мова на одну родину.

Мова - на свята
*****
Наша мова - святкова,
Небеса обійма.
Є на свята в нас мова,
А на будні - нема...

СіченьЛютийБерезеньКвітеньТравеньЧервень
ЛипеньСерпеньВересеньЖовтеньЛистопадГрудень

Немає коментарів:

Дописати коментар