1 січ. 2011 р.

Данило Кононенко

СіченьЛютийБерезеньКвітеньТравеньЧервень
ЛипеньСерпеньВересеньЖовтеньЛистопадГрудень

 Данило Андрійович Кононенко,
що народився першого січня 1942-го року, писав:


Україні
*****
Україно! Сонячна короно!
Материнська ласка і любов!
Я з твойого саду стигле ґроно,
Я твоя козацька чиста кров!
Я твоя і плоть, і врода, й очі,
Я бентежність із твого чола.
У житті нічого більш не хочу, -
Тільки б ти щасливою була!
***
Нероздільні земля і небо,
Нероздільна моя сім'я,
Нероздільна любов до тебе,
Дорога матусю моя;
Нероздільна людська родина,
Наша мова і наша кров,
І єдиній моїй Україні -
Нероздільна моя любов.

*****
Учасникам конкурсу
з української мови
імені Петра Яцика

Шануйте, любіть рідну мову.
Любіть не лише в словниках,
А в думах народних, в піснях -
Вона там первісна, чудова.

Вона там, як квітка із гаю,
Наповнена соком, духмяна.
І цвітом своїм полум'яним
Всміхається, мов промовляє:

"Я рідна, я ваша навіки,
Без мене не можна прожити".
Ми будемо мову любити,
Як сонце, як поле, як ріки.

Як любимо неню і тата,
Як любимо брата й сестричку,
Як землю зелена травичка,
Як любить сім'ю рідна хата.

Нам Богом дарована мова:
Співуча, і ніжна, й красива.
У ній наша мудрість і сила,
Життя невмируща основа.

Любімо, шануймо, плекаймо,
Як сад, як маленьку дитину,
Як рідну свою Батьківщину,
її у борні захищаймо.

В нас мова - як море безкрає,
Як небо ясне, голубе.
І той, хто її не вивчає,
Той сам обкрадає себе.

Вивчаймо свою рідну мову,
І з нею не згинемо ми.
І справжніми будем людьми,
Бо ж мова у нас пречудова!

СіченьЛютийБерезеньКвітеньТравеньЧервень
ЛипеньСерпеньВересеньЖовтеньЛистопадГрудень

Немає коментарів:

Дописати коментар