3 січ. 2020 р.

Шварценеггер А. Згадати все: Моя неймовірно правдива історія

(за книжкою: Шварценеггер Арнольд. Вспомнить все: Моя невероятно правдивая история.  — М.: Эксмо, 2013. — 648 с.)

Шварценеггер А. Згадати все
Для когось Шварценеггер – це насамперед культурист і популяризатор спорту. Для інших – відомий кіноактор. Для третіх – політичний діяч. Але дивовижним є не лише поєднання в одній людині таких різних ролей, а їх послідовність. Кожну роль він опановував у найсприятливіший для цього час.

Та цей шлях не був аж таким легким, як нам може здатися. Взагалі, не слід оцінювати цю людину лише за нашими уявленнями про неї, більшість з яких взята з бульварної преси чи сформовано на основі його ролей у кіно. Сьогоднішня книжка дасть змогу можемо проглянути весь життєвий шлях Арнольда Шварценеггера, і певен – кожен знайде для себе багато нового і повчального. Я ж, традиційно, ділюся вподобаними цитатами:
  • У нас вдома була книга з гарними картинками, яку ми брали, коли гралися у священика.
  • Ми повинні були заробити собі сніданок, виконавши певну кількість присідань.
  • Ми були виховані на цих страшних казках [братів Грімм], які сам я нізащо не стану читати своїм малюкам.
  • Однак через якийсь час мої заощадження, зароблені на морозиві, вичерпалися ... і я знайшов рішення: жебрацтво.
  • Я вирішив, що стану найкращим у якійсь сфері - хоча ще й не знав, в який саме.
  • Дуже стало в нагоді те, що я дізнався про рахунки і накладні в школі, на уроці бухгалтерської справи.
  • Далеко не всі культуристи володіють фізичною силою, особливо ті, хто в основному займається на тренажерах. Але кілька років занять зі справжніми гантелями і штангами дали мені могутні біцепси, плечі, м'язи спини і стегон.
  • Людській натурі властиво займатися тим, що у нас добре виходить ... Однак для успіху необхідно обійтися з самим собою жорстоко і зосередитися на недоліках.
  • Чим би я не займався, десь у підсвідомості у мене завжди жевріло запитання: «Для цього я створений? Які тут у мене перспективи?».
  • Я завжди записував свої цілі. Причому мені було недостатньо просто сказати собі що-небудь на зразок: «До нового року я повинен скинути двадцять фунтів, краще опанувати англійську і прочитати більше». Ні. Це був тільки початок. Далі я повинен був розписати конкретно всі ці благі починання, щоб ті не звелися до пустих слів. Я брав картки і записував все, що збирався зробити.
  • Може здатися, що я сковував себе такими чітко визначеними цілями, однак насправді все було якраз навпаки: це мене звільняло. Визначивши для себе, чого саме я хочу, я відчував себе абсолютно вільним шукати будь-які шляхи для досягнення поставлених цілей.
  • Часто буває простіше прийняти рішення, не володіючи всією повнотою інформації, оскільки в цьому випадку не доводиться ламати голову над несуттєвими дрібницями. Якщо ж інформації надто багато, це може паралізувати волю.
  • Батьки сказали, що я повинен почати виплачувати їм Kostgel (гроші на їжу), якщо хочу і далі жити з ними.
  • Сама по собі нестандартність ще нічого не означає, якщо людина невдаха.
  • Я завжди прагнув до фінансової незалежності, щоб можна було не виконувати роботу, яка мені не подобалася.
  • Єдиний спосіб стати лідером полягає в тому, щоб ставитися до себе як до лідера і при цьому працювати не покладаючи рук.
  • Якщо ти сам не віриш в себе, як зможуть повірити в тебе інші?
  • Я досягав успіху, починаючи з чітким уявленням про поставлену мету і працюючи з усіх сил, щоб її досягти.
  • Хоч би чим займалася людина по життю, продаж кінцевого продукту є невід'ємною частиною його ремесла.
  • Всі говорять, що на вершині лише лічена жменька справжніх майстрів, але я ніколи не сумнівався в тому, що ще для одного місце там завжди знайдеться. Мені здавалося, що оскільки місця нагорі так мало, багатьом просто страшно, і вони переконують себе в тому, що затишніше і спокійніше залишатися внизу. Однак насправді чим більше людей так мислить, тим більше народу накопичується на нижній сходинці! Не треба ходити туди, де натовп. Краще йти туди, де порожньо. І навіть якщо дорога туди важка, саме там моє місце, і конкуренція там не така гостра.
Продовження читайте у наступній публікації.

Немає коментарів:

Дописати коментар