10 січ. 2020 р.

Шварценеггер А. Згадати все (частина 2)

(за книжкою: Шварценеггер Арнольд. Вспомнить все: Моя невероятно правдивая история.  — М.: Эксмо, 2013. — 648 с.)

Хто полінується читати усю автобіографію (або просто не любить цей жанр) – можете перейти відразу до розділу 30 «Правила Арнольда». Я ж пропоную другу порцію уподобаних цитат з цієї книжки:
  • Ще з часів заняття культуризмом я усвідомив, що все визначається кількістю повторів. Чим більше миль ти проїдеш на лижах, тим краще будеш кататися; чим більше разів ти повториш якусь вправу, тим чіткіше окреслять м'язи. Я свято вірю в напружену працю, в те, що все здобувається потом, і не зупиняюся, поки справа не зроблено.
  • Думати занадто багато - шкідливо. Негативні сторони є завжди. Чим більше знаєш, тим менше хочеться що-небудь робити. Якби мені було відомо все про нерухомість, кіно і культуризмі, я б ні за що не зайнявся всім цим.
  • Я завжди дотримувався тієї думки, що одружуватися можна тільки тоді, коли досягнеш повної фінансової незалежності і всі найскладніші проблеми з кар'єрою залишаться позаду.
  • Жан-Клод Ван Дамм, який виконував роль Хижака (це для мене було цілковитою несподіванкою, але Вікіпедія підтвердила – прим. Валерія М.).
  • Мій план полягав в тому, щоб подвоювати свій гонорар з кожним наступним фільмом. Не те щоб це в мене виходило завжди, але здебільшого я свого домагався.
  • Великі майстри на кшталт Мікеланджело або Ван Гога жили в злиднях, тому що не вміли продавати свої роботи.
  • Чим би я не займався по життю, я був переконаний в тому, що потрібно самому продавати справу своїх рук.
  • Як вірно перефразував вислів Бенджаміна Франкліна Тед Тернер: «Рано лягати і рано вставати, працювати як проклятий і займатися рекламою».
  • У політичних кампаніях важко розраховувати на справедливість.
  • Мені буквально була ненависна необхідність спати.
  • Коли людина соромиться своїх невдач, вона схильний уявляти, що весь світ сфокусований на її провалі.
  • Заробляння грошей ніколи не було моєю єдиною метою. Але я завжди розглядав свої доходи як мірило успіху.
  • Я завжди вважав, що набагато важливіше не те, скільки людина заробляє, а то, як вона вкладає гроші, як примножує свій капітал.
  • Моє давнє правило: «Візьми одну долар і перетвори його в два».
  • Я твердо дотримувався свого старого правила кожен Новий рік ставити перед собою конкретні цілі на весь наступний рік.
  • Існує ціле мистецтво одягати пропозицію в таку форму, щоб вона не викликало у людей відторгнення.
  • Мені подобається, коли щось називають нездійсненним. Ось коли у мене з'являється справжня мотивація. Я люблю доводити, що всі помилялися.
  • Сакраменто живе за зовсім іншими принципами. І здоровий глузд в їх число не входить. Логіки немає ні в чому.
  • Я завжди повторюю, що в будинок гроші вкладаються, а на меблі вони витрачаються (подібний розподіл на фінансовий актив і пасив я вперше зустрів у відомому бестселері Роберта Кійосакі «Багатий тато, бідний тато» – прим. Валерія М.)
  • Ключем до справжніх, неминущих реформ є повний резонанс з серцями і думками народу.
  • Я оптиміст. Все своє життя я намагався зосереджуватися тільки на позитивному.
  • Я щасливий лише тоді, коли можу поділитися своїми знаннями і досвідом.
  • У нашому суспільстві, де кожен думає тільки про себе, почніть менше дивитися на самих себе і більше на тих, хто поруч з вами.
  • Великі лідери завжди говорять про глобальні проблеми. Вони вчать, що справжню радість і сенс в житті приносить справу, яке переживе нас.
  • Я вбиваю на екрані, тому що, на відміну від критиків, не вірю в те, що насильство на екрані породжує насильство на вулицях і вдома.
  • Кинути виклик усталеним порядкам – вірний спосіб домогтися успіху.
  • Життя стає набагато багатшим, коли ми приймаємо себе у всьому своєму різноманітті.
  • Можна творити чудові речі, але якщо ніхто про це не дізнається, ти нічого не отримаєш!
  • Папа Іоанн Павло II дружний зі спортом і підтримує себе у формі. Для нього головним у житті після релігії була турбота про людське тіло і розум. Всі знали, що папа встає о п'ятій ранку, читає газети на шести мовах і виконує двісті віджимань і триста присідань ще до сніданку і початку робочого дня.
  • Домагаючись успіху, ми багато чому вчимося, так чому б не використати ці знання для чогось нового?
  • Як говорила Елеонора Рузвельт, кожен день роби що-небудь таке, що тебе лякає.
  • Десять принципів, якими мені хотілося б поділитися:
  1. Ніколи не задирай ніс від гордості.
  2. Ніколи не розмірковуй занадто довго.
  3. Жодних запасних варіантів.
  4. Відповідаючи на грубі нападки, можна вдаватися до таких же дотепів.
  5. У добі двадцять чотири години.
  6. Повторювати, повторювати і ще раз повторювати.
  7. Ні в чому не звинувачуй своїх батьків.
  8. Зміни вимагають великої мужності.
  9. Піклуйся про своє тіло і розумі.
  10. Залишайся голодним.
Першу частину виписок з цієї книжки дивись у попередній публікації.

Немає коментарів:

Дописати коментар