28 трав. 2011 р.

Володимир Капустін

СіченьЛютийБерезеньКвітеньТравеньЧервень
ЛипеньСерпеньВересеньЖовтеньЛистопадГрудень

Володимир Семенович Капустін,
що народився двадцять восьмого травня 1939-го року, писав:


Як матір свою
*****
В державі - нас націй одна
Не зла - тільки добра родина.
Всім рідна, як мати вона, -
Моя і твоя Україна!

То так всі, як матір свою
На світі одну, неповторну,
Любіть і свою, і мою -
Велику Вкраїну Соборну!

Земля моя
*****
Пройшла уранці свіжа злива...
Щебечуть радісно пташки...
Мов дівчина, сміється нива,
Підвівши вії-колоски.

До сонця тягнуться волошки
В сльозинах чистої роси.
В очах веселих смутку трошки,
То квіти плачуть від краси.

Веселка вербам над водою
У коси самоцвіт впліта...
Не налюбуюся тобою,
Моя ти земле золота!

Дитинством пахне материнка,
Подвір'ям рідним - деревій.
Бо кожна квітка і травинка, -
Це ти, коханий краю мій.

СіченьЛютийБерезеньКвітеньТравеньЧервень
ЛипеньСерпеньВересеньЖовтеньЛистопадГрудень

1 коментар:

  1. Циган Іван Іванович29 серпня 2018 р. о 20:20

    Шановний Володимире Семеновичу!
    Розшукую Ваші координати для з'ясувавння інформації краєзнавчого характеру.
    Дуже хочу Вас почути.
    З повагою Іван ЦИГАН, редактор газети "Решетилівський вісник", Полтавщина.
    Мій тел. 096 97 32 512.

    ВідповістиВидалити