12 вер. 2017 р.

Деніелс Пітер. Життя на краю

Деніелс Пітер. Життя на краю
(за книжкою: Питер Дэниелс. Жизнь на краю. – К.: Фарес, 2006. – 490 с).

Не знаю, як у інших, а для мене середина вересня – щорічний час найглибшої економічної кризи. Гроші на літню відпустку витрачено, а до бажаної зарплати ще два тижні. А відомо, що знання краще всього засвоюються, якщо вони відповідають актуальним потребам людини. Тож вирішив почитати щось, пов’язане з темою грошей і багатства.

Критерії відбору для книжки поставив досить жорсткі: бажано – автобіографія і бажано – співзвучна християнським цінностям. Сам здивувався, коли така книжка знайшлась. Ще більше здивувався, чому раніше не чув про цього автора, хоча дуже часто шукав у різних пошукових системах за ключовими словами «книжка, гроші, християнство». А книжка справді вартісна. І автору можна вірити: піднявся від помічника муляра до мільйонера, навіть у найтяжчі часи не забуваючи віддавати 30 % прибутків Богові, вести активну проповідницьку та освітню роботу.
Чесно кажучи, таке життя надихає і захоплює. Тому християнам, які все ще вагаються з відповіддю «чи схвалює Бог багатство» – читати обов’язково. Поставитеся до цієї книжки просто як до цікавої автобіографію – теж матимете вдосталь користі. Навіть якщо ви суто прагматичний бізнесмен – у книжці доволі цікавих бізнес-ідей та ситуацій (чого варті лише розповідь про «кладовище комівояжерів» та історія з неліквідними плитами ДСП). Я ж, для початку, пропоную кілька виписок, які сподобалися найдужче:
  • «Якщо тобі нічого втрачати, але спроба може принести прибуток, тоді використовуй усі засоби, щоб спробувати знову. І продовжуй спроби, доки не отримаєш перемогу» (Клемент Стоун).
  • Я прочитав більше шести тисяч біографій.
  • Знання стають марними, якщо їх не застосовувати згідно з планом.
    життя складається не з шансів, але з виборів.
  • Бог тихо, але неухильно давав мені важливі справи, які я повинен був зробити у своєму житті.
  • Результатом посвяти мого життя благочестивій справі була мета: 1) побачити, скільки грошей одна людина може пожертвувати за своє життя; 2) створити такий християнський вплив, який змінив би світ на триста років (як він це планує зробити - дивіться трохи нижче - прим. Валерія М.).
  • Я хотів тільки одного - шанувати Бога, піклуватися про свою сім'ю, бути гарним чоловіком та батьком і викладати у недільній школі.
  • «Я буду вчитися, я буду готуватися, а нагода мені трапиться» (Авраам Лінкольн).
  • Я мав заборгованість по моїй програмі християнської пожертви (для мене це було маленьким відкриттям: якщо зараз ви не можете виділяти десятину від своїх прибутків, просто записуйте, скільки ви заборгували Богові, аби повернути за кращих часів - прим. Валерія М.).
  • Задоволений клієнт - найкраща реклама.
  • Моя філософія життя: обіцяти менше, а робити більше.
  • Знання є силою тільки тоді, коли ви знаєте, як його використовувати, і застосовуєте його.
  • Ми завжди уникали того, щоб речі, якими ми володіємо, володіли нами.
  • Ми, християни, повинні володіти корпораціями, а не проводити сорок-п'ятдесят років, танцюючи під дудку начальника. Ми самі повинні бути лідерами.
  • Вірність своїм зобов'язанням була і завжди буде для мене питанням честі.
  • Я давав десятину від свого часу і здібностей, що, як я вірю, теж потрібно робити на додаток до грошової десятини.
  • Моя мета: дати можливість щонайменше одному мільйону християн почати власний бізнес, ставши будівничими Царства. Десятини, дари і пожертви в помісні церкви за двадцять років принесуть двісті мільярдів доларів.
  • Різниця між успішною людиною і людиною, яка не має успіху, полягає в тому, що успішний все записує
  • Найголовніше в багатстві - це бути каналом: більше благословення отримує не той, хто приймає, а той, хто дає.
  • Один девіз: РОБИ ЦЕ ЗАРАЗ.
  • Нагорі багато місця, а внизу ніде розвернутися (це порада знайомому, що боявся зайнятися серйозним бізнесом - прим. Валерія М.).
  • У Бога чудове почуття гумору.

Немає коментарів:

Дописати коментар