16 бер. 2017 р.

Велч Дж. Джек. Сама суть (завершення)

Уэлч Дж. Джек. Самая суть
(за книжкою: Уэлч Дж. Джек. Самая суть / Дж. Уэлч, Д. Бирн. – М.: ООО «Издательство АСТ»: ООО «Транзит-книга», 2004. – 474 с.)

Сьогодні – завершальна порція цитат з бізнесової автобіографії Джека Велча, яку ми почали розглядати у минулій публікації. Про глобалізацію на трьох рівнях, про переваги і вади Інтернету, про важливість особистої та корпоративної чесності, про взаємини бізнесу і державних структур. Хоча більшість порад автора стосуються великих корпорацій, раджу прочитати цю книжку всім, хто цікавиться роллю особистості в розвитку сучасного світу. Обов’язковою для прочитання вона має бути і тим, хто лише планує почати свій бізнес – аби відразу зробити все правильно, заклавши надійний фундамент. Чого лише варте сформульоване Велчем головне правило бізнесу: ніколи не дозволяйте нікому ставати між вами і клієнтами або постачальниками. Застосування лише цього одного правила дасть змогу відразу вийти на зовсім інший рівень підприємництва. А таких порад у книзі можна знайти десятки. Я виписав лише те, що сподобалося найдужче:
  • У нас достатньо коштів, щоб чинити правильно.
  • Ми витратимо скільки завгодно грошей, щоб добре зробити свою роботу.
  • Для компанії немає нічого важливішого, ніж внутрішня чесність.
  • Лідери просто зобов'язані бути чемпіонами – тут не підходять скромні і стримані.
  • Найвдалішим партнером є компанія, для якої проект стає життєво важливим.
  • На початку ми використовували поняття «глобалізація» стосовно ринку, потім перейшли на рівень сировини і деталей, а закінчили інтелектуальним багатством країн.
  • Розвивайте післяпродажний сервіс.
  • Найкращий показник роботи нового проекту – цифри.
  • Щоб успішно здійснити ідею, починати потрібно з найкращого.
  • Середній результат роботи обов'язково слід зіставляти з варіативністю (± 2 чи ± 8).
  • Лише здорове підприємництво може поліпшити і збагатити життя людей – кожного зокрема і всіх разом.
  • Слабкі компанії, що борються за виживання, лише заважають суспільству.
  • Куди важливіше поставити потрібних людей на потрібні місця, ніж розробляти стратегію.
  • Ніколи не переставайте бути собою заради якоїсь роботи.
  • Гігантські ринки слід розчленувати на дрібніші так, щоб на кожному мати не більше 10 % і там шукати нові можливості зростання.
  • Ринки не кам’яніють. А от розум інколи – так.
  • Ваші задвірки – для когось фасад (слід зосередитися на основній діяльності, віддавши інші сфери фірмам, для яких ця діяльність є основною).
  • Головне – розуміти, у чому твоя справжня цінність, і направляти людей і сили саме туди.
  • Розвиватися слід шляхом маленьких проектів, ізольованих від основного потоку виробництва.
  • Розмір компанії робить її вільною або паралізує.
  • Я не знаю іншого спорту, який би сильніше згуртовував людей (про гольф).
  • Найважливіший крок моєї кар'єри полягав саме в тому, щоб вибрати гідного наступника.
  • Людина повинна жити зі своїми рішеннями і особливо зі своїми помилками.
  • Найважливіша якість – не відчувати незручностей, будучи самим собою.
  • Практично все можна і потрібно було робити швидше.
  • Якщо зміни всередині компанії трапляються рідше, ніж поза нею, то кінець близький.
  • Інформація стає доступною, як ніколи раніше, але все одно тільки людські рішення будуть рухати компанію.
  • Для компанії дуже важливо періодично замінювати нижні 10 % працівників.
  • Нехай я і не найяскравіша лампочка в люстрі, проте я навчився робити так, щоб всі інші лампочки світили на повну потужність.
  • Позначте цілі і будьте готові упоратися з непередбаченими обставинами в міру їх появи.
  • Стратегія – це не план, це еволюція центральної ідеї внаслідок постійної зміни обставин.
У наступній публікації - огляд автобіографії Стіва Джобса.

Немає коментарів:

Дописати коментар