30 черв. 2013 р.

Наполеон Хілл. Думай і багатшай (ч. 4)

Наполеон Хилл. Думай и богатей
У сьогоднішніх нотатках (див. також частину 1, частину 2, частину 3) з книги Наполеона Хілла (Н. Хилл. Думай и богатей) йтиметься переважно про слова, що починаються з «само-»: самоусвідомлення, самовиховання, самоконтроль. А для того, аби ви собі не потурали (адже ми завжди схильні мінімізувати наші огріхи і максимізувати навіть незначні досягнення), автор пропонує невеликий список щорічного самоаналізу. За бажання його досить легко переробити на щомісячний і навіть щотижневий – головне, зрозуміти принцип і з’ясувати ключові запитання. Сподіваюся, він допоможе вам у досягненні вашої мети:
  • Кожна людина повинна вміти продавати свої послуги.
  • Ви повинні дотримуватися формули «ЯКС», що означає якість, кількість і сила духу в єдності.
  • Якість послуг – це досконалість в деталях і дрібницях, що досягається лише тоді, коли всі Ваші думки спрямовані лише на поліпшення обслуговування; це звичка надавати послуги в найповнішому обсязі в будь-який час з метою збільшити їх асортимент.
  • Двадцять вісім питань тет-а-тет (підведення підсумків наприкінці року):
    1. Чи досяг я тих цілей, які ставив перед собою в цьому році (Ви можете щороку ставити собі яке-небудь завдання як частину Вашої найголовнішої мети в житті)?
    2. Чи зміг я надати свої послуги з максимальним професіоналізмом, або якість їх ще можна поліпшити?
    3. Чи зміг я надати таку кількість послуг, на яку здатен?
    4. Чи була моя поведінка бездоганною під час співпраці з іншими людьми?
    5. Чи зміг я викорінити звичку зволікати і якщо так, то якою мірою?
    6. Вдалося мені хоч трохи поліпшити риси характеру і якщо вдалося, то яким чином?
    7. Був я досить наполегливим у здійсненні власного плану, доводив справу до кінця?8. Відразу мені вдавалося знаходити остаточне рішення і у всіх випадках?
    9. Подолав я шість ознак страху (страх злиднів, страх критики, страх хвороби, страх любовного розчарування, страх старості, страх смерті)?
    10. Був я надто обережним чи нерозбірливим у виборі засобів, що ведуть до мети?
    11. Були мої відносини з партнерами чи колегами по роботі досить рівними? Якщо не були, то чи немає в цьому, хоча б частково, моєї провини?
    12. Не розтратив я енергії даремно, не зумівши сконцентрувати зусилля на чомусь одному?
    13. Був я терпимим у ставленні до інших людей, чи зумів я звільнити свою свідомість від забобонів і упереджень?
    14. Яким чином я міг би розвинути свої здібності у наданні послуг?
    15. Був я нестриманим в деяких своїх слабкостях?
    16. Був я самовпевнений, виявляв самозакоханість явно або таємно?
    17. Було моє ставлення до партнерів чи колег таким, якого вони чекали від мене?
    18. На чому були засновані мої рішення: на домислах і припущеннях або на точному аналізі всіх наявних фактів?
    19. Увійшло у мене в звичку підраховувати мій час, витрати і прибутки, і чи був я досить економний?
    20. Скільки часу у мене пішло на зусилля в невірному напрямку і на досягнення другорядних цілей, замість того щоб використовувати його більш цілеспрямовано?
    21. Як мені краще розраховувати свій час і змінити звички, щоб досягти більших успіхів у наступному році?
    22. Чи був я в чомусь винен, і чи всі помилки виправив після зваженого розмірковування?
    23. Яким чином я можу розширити асортименти надаваних послуг і поліпшити їх якість?
    24. Був я несправедливим до кого б то не було і, якщо був, чому?
    25. Якщо б я сам оплачував свої послуги, був би я ними задоволений або купив би їх у когось іншого?
    26. Правильно я вибрав професію і, якщо ні, чому?
    27. Були покупці моїх послуг задоволені ними і, якщо ні, чому?
    28. Який мій нинішній рейтинг успіху, якщо ґрунтуватися на принципах, що ведуть до успіху?
PS. Продовження читайте наступної неділі.

Немає коментарів:

Дописати коментар