16 черв. 2013 р.

Наполеон Хілл. Думай і багатшай (ч. 2)

 
Продовжуємо почате минулого тижня знайомство з книжкою «Думай і багатшай» (Н. Хилл. Думай и богатей). У сьогоднішніх виписках мова піде про позитивні та негативні якості керівника, а також секрети високоефективного управління. У книжці вони розписані досить широко – я спробував їх максимально скоротити згідно загального змісту. Що з того вийшло – судити вам:
  • На тридцять хвилин щодня зосереджуйтеся на вихованні в собі такої особистості, якою ви б хотіли себе бачити, малюючи в уяві чіткий уявний образ.
  • Ні багатство, ні становище в суспільстві не можуть бути стійкими, якщо вони не базуються на правді й справедливості.
  • Люди притягують тих, хто здатен дати їм шанс.
  • Піднімаємося ми наверх або залишаємося на дні – залежить від того, чи ми вміємо контролювати обставини, які хочемо контролювати.
  • Потрібно надавати особливе значення якостям характеру, особистості та інтелекту - в набагато більшому ступені, ніж звичайній спеціальній освіті.
  • Занадто багато початківці не можуть підняти голову так високо, щоб випадок помітив їх, і вони залишаються внизу.
  • Навчання – це процес, а не одноразове зусилля.
  • Багатство, якщо говорити про дійсне багатство, ніколи не приходить до людини тільки як результат важкої праці.
  • Одинадцять секретів управління:1. Сміливість і рішучість (вони базуються на знанні самого себе і тієї справи, якій Ви присвятили життя).
    2. Самоконтроль (людина, що не контролює себе, не зможе контролювати й інших).
    3. Гостре почуття справедливості (не маючи його, керівник позбувається поваги з боку підлеглих і втрачає моральне право командувати).
    4. Чіткість рішень (людина, нестійка у своїх рішеннях, демонструє невпевненість в собі, - значить, вона не може керувати досить успішно).
    5. Ясність планів (успішний керівник планує свою роботу та працює над планом).
    6. Звичка працювати «понаднормово» (один з обов'язків, покладених на себе керівником добровільно, - готовність працювати більше, ніж він вимагає від підлеглих).
    7. Привабливість особистості (лідерство вимагає поваги до себе. Виконавці перестають поважати керівника, що не стежить за собою і своєю репутацією).
    8. Співчуття і розуміння (успішний керівник співчуває своїм підлеглим і завжди може прийти до згоди з ними. Більше того, він повинен уміти розуміти їхні проблеми).
    9. Досконале володіння предметом і ситуацією (керівник має знати справу як свої п'ять пальців).
    10. Готовність взяти всю відповідальність на себе (успішний керівник завжди повинен бути готовий взяти на себе відповідальність за помилки та недогляди підлеглих).
    11. Співробітництво (керівник повинен розуміти і застосовувати принцип спільних зусиль та виховувати у підлеглих здатність до співпраці).
  • Помилки керівника:
    1. Нездатність врахувати всі деталі (керівник, що прагне до успіху, повинен вникати в усі деталі, пов'язані з його роботою. Звісно, це передбачає його вміння користуватися послугами заступників).
    2. Неготовність до взаємозамінності (істинно талановитий керівник завжди готовий, якщо цього вимагають обставини, виконати таку роботу, яку він може запитати з інших).
    3. Очікування винагороди (просто за знання замість використання своїх знань для справи).
    4. Острах конкуренції з боку виконавців.
    5. Відсутність уяви.
    6. Егоїзм (розумний керівник завжди поділиться славою).
    7. Нестриманість.
    8. Віроломство (невірність слову і справі – одна з найпоширеніших причин невдач у будь-якій сфері людської діяльності).
    9. Авторитарність в управлінні.
    10. Хизування званнями (чваниться своїми званнями зазвичай той, хто не спроможний показати що-небудь ще).
PS. Продовження читайте наступної неділі.

Немає коментарів:

Дописати коментар